1. პროექტის სახელწოდება: საქართველის
მოსახლეობის დამოკიდებულება კომპიუტერული
თამაშებით უზომოდ გატაცების მიმართ.
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: მოსწავლეებმა
გააცნობიერონ კომპიუტერული თამაშების დადებითი
და უარყოფითი შედეგები.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები დროის უმეტეს ნაწილს უთმობენ კომპიუტერულ თამაშებს, რომელსაც ხშირად არასასურველ
შედეგებამდე მივყავართ, მოსწავლეებს გაუჩნდებათ
სწორი წარმოდგენა აღნიშნული პრობლემის მიმართ და პროექტი დაეხმარება მათ დროის ეფექტურად გამოყენებაში.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეებს
ჩამოუყალიბდებათ სწორი დამოკიდებულება კომპიუტერულ
თამაშებთან დაკავშირებთ.
ისტ-ის
გამოყენებით თვალნათლივ დაინახავენ გამოკითხულთა დამოკიდებულებას კომპიუტერული თამაშების მიმართ.
5. მონაწილეთა ასაკი: XI კლ
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 1 კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები ინფორმაციის მოპოვების და დამუშავების შემდეგ ისტ-ის გამოყენებით მონაცემებს წარმოადგენენ ხელსაყრელი
ფორმით.(ცხრილები, სვეტოვანი ,წერტილოვანი,ხაზოვანი დიაგრამები, ჰისტოგრამა და ა .
შ) შეაჯამებენ და გააკეთებენ დასკვნას.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
ადამიანური
რესურსები, კალამი, ფურცლები,ფორმატი,
კომპ.
ტექნოლოგიების გამოყენება
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
1.
ჯგუფების შექმნა
2.
როლების განაწილება
3.
ინფორმაციის შეგროვება
4.
დაჯგუფება რაიმე ნიშნით(დამუშავება)
5.
ისტ-ის გამოყენებით მონაცემების წარმოდგენა ხელსაყრელი ფორმით (ცხრილები, სვეტოვანი
,წერტილოვანი,ხაზოვანი დიაგრამები, ჰისტოგრამა და ა . შ)
6.
შეჯამება, დასკვნის გაკეთება
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მათემატიკა,
ისტ-ი.
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): ნანა ტლაშაძე
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: tlashadzen@gmail.com
13.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი:nanatlashadse.blogspot.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий